Min lilla värld av pyssel!

måndag 31 maj 2010

Kortalternativ

När grannen kom över första gången med en beställning gjorde jag 2 kort, för att hon skulle ha nå´t att välja mellan.
Kortet har ett något annorlunda mått. Lite längre än 15 cm...18 kanske?
Såhär blev alternativet hon INTE valde:

Här har jag maskat lite motiv från Magnolia och kortmakaren.

Lite detaljbilder på biljetter som jag stuckit in mellan papperslagren. Köpta hos Papermaze.
Tunna santinband fastsatta med brads.

Blommor i massor...från Wildorchidcrafts som vanligt, och retroblommor utstansade från en gammal pocketbok. Blingstenar i grönt från Inkido.
Pärlspröten köpte jag på mässan i Borås senast.

Insidan av kortet blev riktigt piffigt om jag får säga det själv;O)
Brukar inte lägga så mycket energi på insida/ baksida.
Små blingstenar, köpta på Gekå´s, fastlimmade kring en liten papperstag jag köpte på Borås-mässan i vintras.

Kunde ju inte låta baksidan vara alldeles tom nu när resten var så piffigt;O)

Beige pappret med text och fjäril kommer från Prima marketing "flights of fancy collection".
Övriga papper från Basicgrey, Tilda/Panduro.
Spets från lokala hobbybutiken.

Go´kväll o sov gott:O)

3 kommentarer:

  1. Så fint så..Roligt med kort i lite andra storlekar! ;)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Kjempefint kort, både inni og utenpå!
    Ida

    SvaraRadera
  3. OJ så sött!! Hon måste ha haft svårt att välja eftersom det här kortet är ljuvligt! :D

    ha en fin helg!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.