Min lilla värld av pyssel!

söndag 15 januari 2012

Hola!

Oj oj oj, nu har jag problem! Internet har slutat funka! Just nu bloggar jag från makens jobb-dator. Vet inte hur poppis det är med mina foton på hårddisken?
Nåja, "Love and marriage";)
Ska försöka lösa en ny dongel på 3 imorgon, men något säger mig att det inte kommer bli riktigt så enkelt.

Igår va en trist dag. Jag kände mig fruktansvärt onyttig och oproduktiv (heter det så?!).
Tog igen detta imorse med ett skivstångs-pass på gymmet. Detta kommer straffa sig imorgon känner jag nu.
Är intensiv träningsverk skäl till å vara sjukskriven?;) Hahaha, går an att skämta nu, men någonting säger mig att jag inte kommer vara lika "rolig" imorgon...

Har pysslat lite efter Ö-vik semestern:
Papper från Maja design "skärgårdsdröm". som ett "manligt band" har jag klippt och chalkat en del av ett måttband från IKEA. Påminner lite om Tim Holz tejp...eller?

Edwin köpte jag på Magnolia för snart ett år sedan, men jag har inte använt honom så mycket som jag velat.

Åh, så snyggt med välklädda herrar;)

Nu får han pryda lite herr-kort att ha i reserv-lådan. Jag har framskridna planer på hur ja ska maska honom ihop med Tilda i framtiden också.

Blomman kommer från Woc, men jag har lagt till några röda pistiller för att "poppa" till den lite.

Jag mätte och klippte ut små vimplar som jag stämplade bokstäverna i ordet GRATTIS på. Satte ihop dem till en vimpelrad.

De vita pärlemor-blommorna har jag fyndat på Gekå´s.


Ha d´gött tills nästa gång. Det verkar få dröja lite...

1 kommentar:

  1. Det var längesedan Ansi. Vilket sött edwin-kort! Har också ett par men använder dem sällan jag med. Har fått en ny liten favorit.. njae..inte favorit kanske. Håll utkik på bloggen min. Hon kommer nog in imorgon.
    Kram

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.