Min lilla värld av pyssel!

fredag 20 januari 2012

Söta, rara Tilda.

Hej igen!
Idag varkar det som om internet funkar...kan det vara så bra?!

För ett par veckor sedan tog jag fram några färdiga motiv som jag färglagt för länge sedan, men som sedan blivit liggandes.
Jag gick igenom mina gömmor och parade ihop papper som skulle kunna passa med dessa och har nu börjat tillverka kort. Några passar till tillfällen jag har på "checklistan", och några blir bra till lagret:)
Papper från en två olika stasher som jag inte kan minnas tillverkare av här framför datorn (jag är verkligen dålig på det över lag!)

Jag har stämplat lilla Tilda med brun dyna (Distress ink walnut stain) för att få mjukare ton. Sedan färglade jag henne med akvarellpennor.
Två stora limefärgade rosor och en STOOOR, aprikos ros från Woc.

Texten är stämplad med en av mina allra första clearstamps som jag köpte på Bokia för typ 100 år sedan.

Denna blomma är utskuren i ett av pappren från kortet med en Magnolia die. Så rar så man kan dö!

O så insidan såklart, med en enkel blomma, samma som på framsidan. Textfälten är utskurna med en Nellie Snellen die.


Nu är det dags för mig att sussa ;) Zzzzzzz

2 kommentarer:

  1. Urgulligt kort

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Vilket sött kort! Älskar den rosa färgen. Jag har så mycket små pappersbitar jag borde göra något med. Ha en go helg!
    Kram

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.