Min lilla värld av pyssel!

tisdag 24 januari 2012

pastelligt kort

Vab idag igen:( Noah blir bara värre o värre verkar det som. Idag är febern på topp!

Jag hade inte sååå ont igår (som efter förra söndagen) efter passet i söndags, så jag gick på ett combat pass igår. BIG misstake...HUGE!!!
AAAAAAAJ!!!

Ytterligare ett kort som resultat av gammalt motiv som fått liv i min pappers-matchning.
Jag fotade det i förrgår, och det fick ett nytt hem redan igår! Kul att någon gillade det;O)
Papper från Magnolia. Den blå cirkeln med cupcakes är en muffinsform som jag klistrat på en kakserviett.
Lilla tagen är en stämpel från Magnolias lilla resväska med fynd...där har jag fyndat mycket! Stämplade den i brunt och chalkade kanterna lite. klippte ut den och satte på distanskuddar. Tanken är att man kan stämpla eller skriva namn eller ålder i den.

Söta, VÄLDIGT användbara Tilda med alla paket. Har färglagt henne i ljusa pasteller med mina Brushables. Titta på skon! Hon har en liten bling-rosett!

Blommorna kommer från Woc allihop. Jag blev förvånad över att jag hade så många ljusblå blommor! Kul att se i efterhand vad man hade för "period" senast man beställde;O) Det svänger fort!

Rosett av rutigt band i rosa bakom/mitt bland blommorna. Om man tittar riktigt noga kan man se ett litet bling-hjärta gömt i buketten.

Här ser man visst rosetten igen! Och en stor blomma i dov blå nyans. Denna kommer inte från Woc, utan är köpt i den numera nedlagda hobbybutiken i kungsbacka. Jag vet inte vilka som tillverkar dem.


Ha en trevlig tisdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.