Min lilla värld av pyssel!

torsdag 19 januari 2012

Krisskross kort

Hej igen!
Denna gången bloggar jag från jobbets dator på rasten! Man får ta alla lösningar i akt om man vill något;)

Min träningsvärk är ännu inte försvunnen ur mina ben och jag hade väldiga problem att sova söndagnatten då jag vaknade av smärtan var gång jag behöved vända mig! Till storyn hör att jag inte direkt ligger stilla i sömnen...
Toppa detta med en liten kiss-olycka kl. 05:00, och ni har min måndag:D

Nog om detta.
Pysslat har jag gjort också:
ett krisskross kort till lilla Silea som fyllde 3 år i början på Januari. Vi var i Norrland på 3-års kalas och kunde leverera kortet personligen!
Jag har bunkrat på mig varenda uggle-papper jag hittat genom åren, då jag vet att Silea (läs mamma Jessica) gillar dessa. Nu börjar de tryta i samlingen...dags för Magnoliabesök SNARAST!!

Ett MYCKET suddigt kort på en stickers med en 3D fjäril. Jag använde den som motiv, då allt annat kändes för stort.

En rar uggle-stämpel skulle sitta fint. De jag hittat är lite "vuxna" om ni förstår vad jag menar?

Såhär blev tagen man drar upp. Piffade med brads, blommor och rosett. Jag gillar att göra kort till Silea för då kan man verkligen blanda färger och använda starka sådana.

Många andra gånger ska det vara så gulligt eller fräckt.

Det lilla textfältet har jag skurit ut med en Nellie Snellen die.

En liten extra fjäril ser jag att jag fick med på slutet också;)



Ha det bra tills nästa gång. Får se när det blir, och från vilken dator!!!?!!!

2 kommentarer:

  1. Snyggt kort och läckra papper

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har försökt att komenter hos dig men det har inte gått nu provar jag från telefonen. Och det verkar gå bra.
    Jätte fina kort gillar det i inlägget under.
    Du undrade över ljuset. Jag har stämplat på silkrpappret och sen har jag färglagt på det.
    Kram Elin

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.