Min lilla värld av pyssel!

torsdag 18 november 2010

Betsällningskort

En kompis till mig var här och hälsade på för ett par veckor sedan. Hon blev förtjust i mina kort och beställde några direkt!!

Julkort att ge bort istället för en blomma när man blir bjuden på diverse tillställningar innan jul.
Jag har använt papper från Magnolia och nå´t annat märke...kommer inte ihåg vilket:O(

Motivet har jag fått av min ingifta moster som delar mitt intresse för scrapbooking och cardmaking. Skulle tro att motivet är från Reprint (?)

Tomte motiv i cirkel och bingobricka har jag hittat hos misscutiepie.
Alla kanter är chalkade med en ljusbrun dyna.

Tagen med järnek kommer också från misscutiepie. Beige tag från Panduro, god jul stämplat med stämpel från Gekå´s (endast 7 kronor!!!). Halvpärlor från Inkido. kakserviett från lokala hobbybutiken.
Lite här och var på kortet har jag stämplat en liten snöflinga (Magnolia) i kopparfärg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.