Min lilla värld av pyssel!

söndag 7 november 2010

Halloweenkort 2

Det var ju superkul att göra halloweenkort!
Var bara tvungen att göra ett till...
Blev klart lite sent för halloween, men funkar med en allhelgonahälsning innuti;O)


Även detta i svart/orange/lila. Papper från Magnolia.

Den här gåmgen har jag använt Sweet Tilda som motiv. Hon blev en rar liten häxa med rätt färger.

De lila hörnen och tagen har jag hämtat från misscutiepie. Alla kanter är chalkade med en svart nyans med lite guldskimmer i.
Jag laddade hem motiven och skrev sedan ut dem på matt fotopapper.

"Trick or treat" tagen kommer ocskaå från misscutiepie.
Jag har använt en liten remsa svart spetstyg som blivit över efter någon balklänning för länge sedan. spöklig liten detalj...

En liten rosett av ett svart/vitt band, och ett spöke från YouDo.

Ha en skööön söndagkväll mina vänner. /Ansi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.