Min lilla värld av pyssel!

onsdag 17 november 2010

Grattis Lina!!!

Lina på jobbet fyller 23 år idag!!
Jag hade gjort ett kort som hon fick i morse:O)

Papper från Maja design och Sassafrass. Alla kanter är chalkade med svart.

Längtan Tilda e ju bara för söt. Hon ser liksom inte sorgset längtande ut, hon kan lika gärna sitta där och tänka på någon hon tycker om:O)
Pärlspröten köpte jag på mässan i Borås i början på året. Tyvärr börjar de ta slut nu:O(

Stora turkosa blomman har jag gjort själv med hjälp av 3 olika storlekar retro flower punch. Svarta rosorna köpte jag i lokala hobbybutiken.

Vita blomman från Reprint, likaså svarta halvpärlorna.
Hoppas Lina får en fortsatt bra födelsedag och njuter i goda vänners lag:O)
Ha en go´kväll allihop!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.