Min lilla värld av pyssel!

tisdag 16 november 2010

Gå-bort-kort.

Jag blev bjuden på en fest hos en arbetskamrat förra lördagen. Det var lite i sista stund, så jag scrappade detta kort på eftermiddagen och satte på en flaska av mitt eget favoritvin.
Kortet, i vintage-stil, blev såhär:

Lite spets, pärlfloss och MASSA blommor.
Linnéa (arbetskamraten) gillar rosa...

Blommorna kommer från Woc, Magnolia och hemmagjorda:)
Pärlflossen köpte jag i Kungsbacka när Papermaze hade sin fysiska butik här...saknar den:(

Motivet och detta lilla frimärke kommer från ett ark från Sagenform. Köpte det för ett par månader sedan på Fjällestorps interiör.
Halvpärlor från Reprint och Inkido.

Närbild på nedre högra hörnet.

Kul att jag får fler och fler besökare varje dag, men vilka är ni? Jag blir såååå nyfiken!
Lämna gärna en kommentar så jag får se vilka ni är. Och så kan jag ju kika in hos er, om ni har egna bloggar:O)

Kraaamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.