Min lilla värld av pyssel!

måndag 8 november 2010

Kalaskort

Min äldste son var på 4-års kalas i fredags. Han kom hem alldeles rödrosig och svettig. Han hade haft en fantastiskt rolig stund!
Killen som fyller år älskar dinosaurier...

Jag hade en hel del dino-grejer hemma. Dels pappret som jag köpte på en mässa för ett par år sedan, dels plast-dinosarna som jag fått av en kompis som inte hinner scrappa längre...

Motivet med den gulliga killen har min ingifta moster stämplat upp åt mig.

Den här födelsedags-stämpeln har hon oxå stämplat åt mig, sedan har jag använt chalk för att färga in den i passande nyans.

Blommor ifrån prima och reprint,de små gröna "mitt-plupparna" köpte jag i Magnoliabutiken senast.
De blå plast-dropparna kommer från ljus-manchetter som jag köpte på loppis för ett par veckor sedan:O)

Och tillsist de rara dino-knapparna som turligt nog passar i färg till dino-pappret;O)

En skön vecka till er alla!

1 kommentar:

  1. Så morsomt og stilig guttekort! Dette måtte være perfekt til en som er glad i dinosaurer!!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.