Min lilla värld av pyssel!

onsdag 13 oktober 2010

Enkelt men rart.

Kompisens yngste son fyllde 1 år för ca en vecka sedan.
Jag gjorde ett enkelt kort med rara papper som passade ändamålet.

Nalle-pappret fick jag av min kompis som bestämt sig för att lägga ner scrappandet för ett tag.
Det turkosa pappret med rutor i köpte jag på mässan i Borås i vintras. Vet inte vem leverantören är. Den bruna "remsan" bakom är baksidan på samma papper.

Två små knappar i exakt rätt nyans (även de från kompisen med för lite tid). De är fastsatta med brun broderitråd.
Namnet är skrivet med bruna skumbokstäver. Jag ÄLSKAR de bokstäverna och har dem i alla olika färger!!
Jag har klippt kanterna på pappren med "riv"-sax.

En pytte-detalj med ettan. Det måste ju hända någonting mer...;O)

Insidan tar upp temat från framsidan, med plats för egen hälsning.

Sista arbetsdagen för denna veckan imorgon. Bäst att gå och "nana" så man orkar...
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.