Min lilla värld av pyssel!

onsdag 20 oktober 2010

Utflykt till Borås!

Idag bär det av till Magnolias butik i Borås, något syrran och jag sett fram emot i flera veckor!!
Semestern är godkänd och mutor till barnen är packade.
För säkerhets skull har jag skrivit en inköpslista, fast jag vet att jag inte håller mig till den ändå;O)
På listan står en massa "bra att ha" saker, men jag vet att jag brukar prioritera massa kul istället när jag väl är där...det är ju som att hamna i scrap-himlen!!
Ska försöka komma ihåg att fota inköpen innan jag packar ihop och börjar scrappa denna gång;O)

I söndags var min ´morbror och hans fru Bibbi här och hälsade på. Bibbi scrappar också, och vi delade tips och idéer hela dagen!
Hon hade stämplat upp några av sina stämplar åt mig, SUPERKUL!
Det är alltid kul med nya motiv, vissa skulle man inte köpa stämpeln kanske...men ändå roligt att ha till ett par kort.


Ha en skön onsdag, och på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.