Min lilla värld av pyssel!

fredag 22 oktober 2010

Shopping!!

Utflykten tillMagnolia i förrgår var mysig, men inte så lyckad.
Melvin (minstingen) vägrade sova, och Noah ville hellre terrorisera sin mamma än leka i barn-hörnan!
Till råga på allt var det lite utplockat i butiken, så jag kom hem utan alla de där viktiga sakerna, som jag verkigen behöver!
Trots stress och besvikelse kom jag ändå inte hem tomhänt, såklart;O)

Det blev några papper till bestämda project, men inte alla jag behövde.
Inga nya spellbinders eller andra dies. Får beställa från nätet. Någon som har bra tips på webshop?
En pirat-Edwin fick följa med hem. Han ska va med på Noahs kalas-inbjudan.
Fyndade 4 nya texter i 10-kronors kistan!
BLOMMOR blev det desto fler:OD

I lördags var det 4-års kalas för Lukas. Han (läs hans mamma) har alltid gillat Tiger.
Det blev ett kort utan massa detaljer. Fokus på motivet.

Motivet är från ett Sandylion-ark.
Text-remsan och övriga papper från Panduro.
LUKAS har jag skrivit med glittriga, färgglada stickers köpta på Kungsbacka marknad.

En skumgummi 4:a satt på en stjärna som jag vikt av ett dubbelsidigt papper.
Stjärnan är gjord som en så´n där julgrans-stjärna, fast utan de utstående delarna i mitten. Nå´n som fattar?!?! Jag tycker de är lite roliga till grabb-kort, istället för blommor.

Textremsan på 3d-kuddar.

Insidan i samma papper som stjärnan på framsidan.
Ha ett härligt FREDAGSMYYYYYS!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.