Min lilla värld av pyssel!

söndag 10 oktober 2010

Dopkort...igen!

I måndags damp klubbpaketet från Magnolia ner i brevlådan. Jag DÖÖÖÖR va söta de är!!!!
Jag hade en beställning på ett dopkort till en Ludvig förra helgen. Detta är resultatet:

Papper från Panduro (Heidi Grace collection).
Vikningen e lite annorlunda...vänta och se...

Dessa blommor är gjorda av Magnoliapapper med en retroblom-punch och silvrig chalk.
I mitten, små knappar från Panduro fastsatta med silvrig broderitråd.
De gula små strass-stenarna kommer från Gekå´s och de ljusblå halvpärlorna rfån Inkido.

Bestämde mig för att frångå min "Noas ark" stämpel.
Jag använde mina alfabets clearstamps, en mycket god investering om jag får säga det själv;O)
Stjärnorna är också knappar från samma förpackning som de andra.
En silvrig rosett som en ram runt motivet.

Skumbokstäver i vitt, som jag chalkat lite i silver.

Här e vikningen. Den hittade jag på youtube. Jag sökte på "cardfoldings" och hittade massor.

Såhärblev baksidan:O)

Njut av det som är kvar på helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.