Min lilla värld av pyssel!

måndag 6 december 2010

Doptavla

Pirat-kalaset i söndags gick hur bra som helst! Många barn var sjuka eller fick andra förhinder, så det var "bara" 13 barn.
Noah var SUPERNÖJD med festen och trött som bara den. Idag är vi hemma från dagis för killarna har tjock hosta och snor:O( Lite allmänt hängiga också.

Här är några av de lite större piraterna! Noah står med ryggen mot kameran i grå t-shirt. Underst ligger min svägerska (som går teaterlinje på gymnasiet) i egenskap av "lektant". Snacka om att gå in för jobbet!!! Hon hade klätt ut sig till "Jack Sparrow" med en äkta rokoko-kappa!! Hur fräck som helst, och barnen blev minst lika imponerade som jag!!
På lördag ska vi på dop. Ett par kompisar ska döpa sin son: Hans Hjalmar Jofur. Jag gjorde en doptavla till honom i present. Namnet fick inte plats på själva motivet, eftersom jag valt så stora stjärnor, så jag satte namnet på ramen istället. Blev inte alls dumt:O)
De 3 nedre stjärnorna och namnet. Jag har använt stickers som är lite hårdare, och limmat med allroundlim.

Blir nog lite pysslat ikväll när killarna sover...är inne i ett stimm nu;O)

På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.