Min lilla värld av pyssel!

lördag 25 december 2010

God fortsättning!

Hoppas julafton har varit mysig. Men julen är ju lååångt ifrån över:O)

Min mamma heter Eva och är född på julafton...DET ÄR SANT!!!
Jag gjorde detta kort till henne:
Inspiration till denna sortens kort har jag fått hos Mette. Massa blommor i hjärtform.
Pappret köpte jag senast jag var i Magnoliabutiken, som vanligt vet jag inte vilken tillverkare:O(
Jag e dålig på det där...

En liten fjäril har letat sig in bland blommorna. Har inte blivit så många fjärilar på sista tiden...passar ju inte så bra in på årstiden:O)

Närbild på mångfalden;O)
Återkommer inom kort med nya pysseltag.
Julkraaam på er alla "bloggisar"!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig at du vil være med på candyen min. Nydelig kort du har laget til mammaen din. :)

    Ha ei fortsatt fin julefeiring!

    Klem, Trine :)

    SvaraRadera
  2. Så fint kort du har laget til mammaen din!
    Fortsatt god jul!
    Klem,Janne

    SvaraRadera
  3. Vilket häftigt kort! Aldrig sett ngt liknande, verkligen unikt!

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.