Min lilla värld av pyssel!

lördag 4 december 2010

Uppdatering...

Imorgon är stora KALASDAGEN!
Samtidigt kommer min morbror från Orust för att snickra vidare på vår lilla utbyggnad. De var här i onsdags och spikade lite också:O)
Nu har vi en farstukvist och dörr;O)
Maken började spackla första omgången idag, så nu känner vi att det finns hopp om livet igen...Målet är att pojkarna ska kunna flytta in i sina rum till jul. Det SKA lyckas, bara vi ligger i...

Nog snackat om bygget. Pyssel Ska ju bloggen handla om. Jag har tänkt altra lite askar till jul, som jag ska ha julgodis i. Inte att ge bort, utan behålla som ngt fint på julbordet:O)

Har några andra projekt också...scrap och sömnad...ibland tar jag på mig för mycket, särskilt när vi bygger och så...
Jag ÄLSKAR att få beställningar på kort, det är min prio just nu, men jag har lite sömnadsgrejer som jag inte ser frm emot lika mycket...:O(

Återkommer efter imorgon med lite uppdatering om kalas , bygge och pyssel:O)

Kraaaam på er alla bloggisar;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.