Min lilla värld av pyssel!

fredag 10 december 2010

Julkort till primadonnan!

Hejsan!
Ursäkta min brist på inlääg, men jag har faktiskt lagt energin på att vara kreativ!
Jag har producerat julkort på löpande band! Inte så roligt...nästa år ska jag göra som många av er andra: ett julkort i månaden HELA ÅRET.

Ikväll ska jag och maken på teater:"En julsaga" av Charles Dickens. Min svägerska är med i skådespelar-ensamblen, och jag har gjort ett kort.
Ett påskort har jag gett mig på denna gång. Lite "Bökigt" format tycker jag, men det är väl en vanesak skulle jag tro. Inspiration till denna sortens kort hittar jag hos Mette.
Jag har tagit FÖRSKRÄCKLIGT mycket kort till detta inlägg, men hoppar över att kommentera allt;O)
Ursäkta en röriga julduken bakom kortet. Svårt att se vart duken slutar och kortet börjar;O)
Motivet från ett "Sagenform" ark.




Tagen fick en liten ministämpel från Magnolias senaste clubpaket.
Notpappret har jag rivit ur en koral-bok som jag köpte på loppis för 5:-!!
Paketsnören istället för en gullig rosett till...
Närmare titt på Tilda i miniformat.

Jag har förresten HELT glömmt bort min utmaning till mig själv: egengjorda dekorationer på ALLA kort... ska nog ta upp den tråden igen...

Ha en mysig helg, så ses vi snart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.